Program Globalnego Wsparcia

Z nami łatwo robić biznes!

Jesteśmy do waszej dyspozycji zawsze, gdy tego potrzebujecie. Wychodzimy naprzeciw waszym potrzebom zanim jeszcze o nich powiecie. Zasłużymy na waszą lojalność, zwiększając nieustannie portfolio usług i wartości dodanych.

Wartości dodane – wszędzie tam, gdzie to tylko potrzebne

Myślimy globalnie, działamy lokalnie. Za pośrednictwem programu Globalnego Wsparcia Inżynierskiego tworzymy kanały dystrybucji produktów i usług na lokalne rynki z udziałem sieci naszych partnerów.

Lokalne usługi specjalistyczne świadczone z wykorzystaniem zintegrowanej platformy Globalnego Wsparcia Inzynierskiego posiłkowane są wiedzą i doświadczeniem najlepszych specjalistów naszego ścisłego centrum, a wypracowana w ten sposób wartość dodana uzupełnia naszą ofertę produktów, rozwiązań, logistyki i systemów szkoleń.

Podczas gdy nasze produkty, systemy i rozwiązania wyznaczają standardy w wielu sektorach gospodarki, nasz program Globalnego Wsparcia Inżynierskiego zapewnienia bezpośrednie korzyści w sektorze działalności gospodarczej, zarządzania kosztami i optymalizacji wydajności.

Wsparcie Online

Dostępne 24 godziny/dobę, na całym świecie w zasięgu ręki

iSource to dedykowany wsparciu on-line portal dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu z każdego miejsca na świecie. Pozwala naszym partnerom uzyskać bezzwłoczną pomoc. Zapewnia wsparcie techniczne, najnowsze wielojęzyczne materiały marketingowe, użyteczne pliki, oprogramowanie i wiele innych mechanizmów wsparcia produktów, począwszy od instrukcji obsługi do aktualizacji firmware włącznie. ISource to potężna szyflada narzędzi do dyspozycji partnerów, będąca zawsze w zasięgu ręki i stworzona po to, aby mogli zapewnić naszym kleintom szybkość i precyzję obsługi, zawsze działająca, uzupełniana na bieżąco najnowszymi informacjami.

Wsparcie Przed-sprzedażowe

Doradztwo właściwego wyboru

Nasi Partnerzy dobierani są starannie, aby spełniać wymagania stawiane przez wyspecjalizowany rynek naszych odbiorców. Wspierani programami szkoleń technicznych i szkoleń produktowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb rynków na całym świecie stanowią źródło fachowego doradztwa i wsparcia przed-sprzedażowego dla naszych klientów. Nadrzędnym celem naszym jest zapewnienie prawdziwie globalnej sieci sprzedaży i serwisu napędów Invertek Drives dopasowanej idealnie do lokalnych potrzeb.

Obsługa Klienta

Dedykowane kontakty i koordynacja zadań

Zapewniając dedykowany i doświadczony zespół obsługi klienta dostępny zawsze naszym partnerom tworzymy grunt wartości dodanych wszystkim naszym działaniom. Dostęp do odpowiedniego specjalisty, który może osobiscie i odpowiedzialnie poprowadzić proces kontaktu, począwszy od przyjęcia zamówienia do końcowych działań logistycznych gwarantuje szybką obsługę i jest kluczem do osiągnięcia satysfakcji klienta. Nasze procedury zarządzania jakością pozwalają koordynować sprawnie łańcuch procesów, zapewniając dokładne i szybkie rozwiązania.

Wsparcie Techniczne

Kompetentne odpowiedzi wykwalifikowanych ekspertów

Wsparcie techniczne Invertek Drives zapewnia zespół najbardziej doświadczonych inżynierów produktu i inżynierów projektu, posiadających możliwości diagnozowania i skutecznego rozwiązywania pojawiających się problemów. Każde zgłoszenie potrzeby wsparcia jest przez nas rejestrowane, szczegółowo dokumentowane i dodawane do bazy w celu późniejszego wykorzystania. Nasza wiedza gromadzona w ten sposób i dostępna on-line w zasobach portalu ISource udostępniona w odpowiedni sposób zapewnia możliwość wykorzystywania zbieranych w przeszłości doświadczeń w celu udzielania szybkich i kompetentnych odpowiedzi na zadawane pytania.

Usługi Obiektowe

Bezpośrednie wsparcie obiektowe na świecie, nasi eksperci blisko was

Od przygotowania instalacji, poprzez montaż, testy funkcjonalności, uruchomienie i integrację z pełnym wdrożeniem do obsługi serwisowej włącznie Invertek Drives zapewnia lokalne wsparcie techniczne udzielane przez wysoko wykwalifikowanych partnerów zlokalizowanych możliwie blisko naszych klientów i dostępnych zawsze w razie potrzeby. Dostarczając produkty światowej klasy niezawodności wspieramy działania prewencyjne, jak planowane przeglądy i konserwacje, których celem jest zminimalizowanie czasu przestoju spowodowanego ewentualną awarią. Służymy naszą wiedzą, doświadczeniem wszędzie tam, gdzie nas potrzebujecie.

Zarządzanie Wiedzą

Szkolenia, zdobywanie kompetencji i podnoszenie kwalifikacji

Portal iSource jest sercem systemu, stworzonego do gromadzenia i przekazywania wiedzy w strukturze działaności o charakterze globalnym. Wspólnota partnerów handlowych znajduje tutaj dostęp do tętniącej życiem, rosnącej w czasie rzeczywistym bazy wiedzy, które może być szybko i łatwo przeszukiwana. Ukierunkowane i elastycznie opracowywane programy szkoleniowe są oddtwarzane w odpowiednio przygotowanym Centrum Szkoleniowym w Wielkiej Brytanii, lub w miarę możliwości technicznych - w miejscach dogodnych dla klientów na całym świecie. Regularne biuletyny techniczne i aktualizacje danych o produktach wspierane przez FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania) wpisywane do bazy danych on-line stanowią doskonałe uzupełnienie wsparcia, źródło dodatkowej wiedzy i narzędzie do podnoszenia kwalifikacji naszych partnerów.

Logistyka i Dystrybucja

Dokąd chcesz i kiedy chcesz

Nasza globalna sieć dystrybucji działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Wyspecjalizowane służby obsługują sprawnie procesy importu, eksportu, pośrednictwa, gospodarki magazynowej i przesyłek kurierskich, umozliwiając nam dostarczanie produktów i usług dokładnie tam i wtedy, gdzie i kiedy są one potrzebne.

Umowy serwisowe

Jednolite programy wsparcia zapewnieniem długoterminowej asysty każdej inwestycji

Umowy konserwacyjne i serwisowe wspierane doradztwem w kwestiach optymalizacji maszyn i procesów są realizowane za pośrednictwem naszej sieci partnerów na całym świecie. Z nami łatwiejsze staje się planowanie i realizacja projektów modernizacyjnych, zapewnienie usług diagnostycznych, w tym diagnostyki zdalnej, optymalne wykorzystanie własnych zasobów inżynierskich, rozwiązywanie problemów poprzez zapewnienie naszym produktom i usługom maksymalnej warotści dodanej w postaci globalnej opieki

Naprawy serwisowe i Części zamienne

Szybko i sprawnie aby minimalizować przestój

Lokalne magazyny obsługiwane przez światowej klasy globalną logistykę zapewniają szybką i niezawodną dostawę części zamiennych. Kompleksowa obsługa serwisowa dostarczanych przez nas produktów i systemów świadczona jest za pośrednictwem naszego centrum serwisowego w siedzibzie w Wielkiej Brytanii, obsługującego w razie potrzeby telefoniczne połączenia bezpośrednio z inżynierami polowymi i autoryzowanymi punktami serwisowymi na całym świecie. Nasze zglobalizowane operacje logistyczne umożliwiają precyzyjne i punktualne realizacje dostaw na żądanie, gwarantując jakość obsługi wymaganej w systemach awaryjnego działania.

 

Nasz firmowy serwis

  • Koszty naprawy każdego produktu są stałe i niezależne od stopnia jego uszkodzenia, co pozwala na natychmiastowe szacowanie wydatków.
  • Wszystkie napędy przekazane do serwisu są aktualizowane do bieżącej specyfikacji produkcyjnej.
  • Wszystkie serwisowane produkty są zwracane w stanie czystym i ponownie zapakowane.
  • Wyłącznie oryginalne komponenty dopuszczone do produkcji przez Invertek Drives Ltd. są używane jako części zamienne.
  • Naprawa produktów po okresie gwarancyjnym podejmowana jest zawsze po uprzednim przekazaniu pełnej informacji o statusie i kosztach naprawy.
  • Dane o zgłaszanych awariach podlegają comiesięcznej analizie i prognozowaniu trendów

Wsparcie międzynarodowe

Doświadczenie i działania, logistyka i lokalne kontakty sparciem globalnego rynku

Invertek Drives użytkuje elastyczne i innowacyjne narzędzia e-biznesowe wykorzystując je w pokonywaniu barier handlowych takich jak odległość, czy strefy czasowe. Globalna, rozbudowana sieć partnerów handlowych i centrów serwisowych stanowi doskonale funkcjonujące wsparcie eksportu na całym świecie, jest łączącym nas pomostem językowym, kulturowym, gospodarczym i formalno-prawnym. Dzięki sieci zapewniamy szybki dostęp do produktów, części zamiennych, wsparcia technicznego, serwisu gwarancyjnego będących jedynie częścią naszego globalnego programu wspierania marki.

Naszym celem jest zapewnienie


  • Oszczędności czasu
  • Rekukcji kosztów
  • Optymalnego wsparcia dla klienta
  • Specjalistycznego doradztwa technicznego i dostosowanego programu szkoleń
  • Dostępności operacyjnej dla największych klientow
  • Minimalizacja ryzyka w procesie podejmowania decyzji